❤baby sitter❤
Friday, December 23, 2011 | Friday, December 23, 2011 | 0 love drops
yaww hello assalamualaikum . . dah lame kot tak coret moret kat blog ni . naik habuk dah blog aku . aku bukann hotsentap noeee nak post coretan hari2 . klw ade mase terluang je . . tu pon ntah ade org nk tgok ke x . muahahaa . .

okay2 today nak cakap . aku kat umahh aunt aku skrg ni . yehaaa . xjauh pun dr umah aku . about stgh jam ja dah sampai . ekcely mlm td g bwling then trus ja tdur sini . pagi2 bangun ja my aunt dah nak pegi keja . as usual , kalau aku tidur sini , anak aunt yg adam ni taknak g umah org yg jaga dy (nenek dy) . dy akan stay at home dgn aku sambil tengok citer katun . adam ni hantu katun . suke beno gn citer mickey mouse . aku tak tahula ape yg best sgt . sukaty kau lahh adam . hihiii . .


haa . that my aunt n budak kecik tu bernama Farish Adam ><

ni adam n adik dy ( Ierfan Aliff ) . comel kan dyorg ?

hohoo . aku baru ja lepas wat susu utk adam n mandikan dia . pastu pakaikan baju sume , trus tlentok tido . ngntuk bebeno letewwww asyik ngadap katun ja , tapi aku xkesa pon jage dy . xbyk krenah . n aku rase 1day he can be a greatestttt boy >< otak dy ni cepat je blajar bende bru . best dapat adik sedara mcmni . hewhew . gedik pulakk . okai laaa . nak mandi jup pastu aunt aku nak amek kat ruma . bpmall , wait 4 me :)
*asyik pegi bpmol je . pasni bawak kain , baju , tilam , bantal buat bilik at bpmol tu . ahhaha kbaiii :)

Hearts, Wanie Mahadi

/ Future ♥