❤HAPPY BIRTHDAY❤
Wednesday, October 3, 2012 | Wednesday, October 03, 2012 | 0 love drops
ASSALAMUALAIKUM

Hai . birthday aku dah lepas 30 Sept haritu . tahun ni jatuh pd hari ahad . k k ni aku nak cerita . bertuah sangat aku ade kawan yg semuanye sewel . haha . diorang sambut k birthday aku . sangat tak caya ! takleh bla, siap belikan kek SR . punyela aku ingat beli slice je . 2 3 slice je ke , japgi.........
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

goshhhhhhhhhhhhh . k nampak tak  -,-
.
.
.
.
 Sangat-2 happy sebenarnye siap kene baling tepung kat jejantas BPMall . rase nak lari balik rumah je mse tu . siot btl diorang . thanks jugak yg wish birthday aku kat fb , twitter , mesej , call ~.~
Yang siap bagi hadiah lagi ah aku tak sangke k
.
.
- thanks sebab abah buatkan spec baru :)
 - mak bagi telekung k sangat bermakna :')
- kak nana & husband hadiahkan beg *handmate*
- aten & aila bagi pakai 18SX *takleh cite*
- shasha , cipa , amir , eyka thanks belikan cake
- cipa hadiahkan tudung :) 

thanks jugak kat tetamu . haha

- jemik
- redzo
- haziq
- ajam
- lemon
- deyra
- epul

sesiapa yg memeriahkan majlis :)

meh sini cuci mata  
.
.
.
.
.
.



















 



















.
.
ni kat group amico pulak . thanks ally


aku taktau nak describe cmne tapi aku happy sgt k . thanks korang :)

wasssalam 



Hearts, Wanie Mahadi

♥ Past / Future ♥