❤freedom❤
Thursday, November 29, 2012 | Thursday, November 29, 2012 | 0 love drops
ASSALAMUALAIKUM.....

Rabu,28/11/2012 - Hari terakhir pakai baju sekolah..Masetu lepas paper akaun..

Aku keluar je dewan aku terus tepuk tangan & jerit..haha.Aktiviti wajib bagi pelajar separa baik-separa jahat ialah,sign kat baju/tudung/kain/seluar/tie..hahahh..Bagi aku sangat syiokkkkk okay..Sebelum ni,aku ade tanye akak n abang aku,dulu diorang ni sign kat baju tak.then diorang pun cakap ''mestilah sign..wajib tu'' Hahhhh..Aku pun ape lagi la..Lagipun sape je lagi nak gune baju aku tu..Aku mane ade adik pempuan.lol

Lai laiii sini cuci mata
.
.
.
.
.
.
.





WE ARE YOUNG..WE ARE FREE..WE ARE FRESH  :)
M E R D E K A

p/s: adik-adik yang masih sekolah jangan jeles okay..nanti korang merasa jugak

wassalam

Hearts, Wanie Mahadi

♥ Past / Future ♥