❤eh! vosan❤
Wednesday, January 16, 2013 | Wednesday, January 16, 2013 | 0 love drops
assalamalaikum uolsssss

nak kabo ni..bosan kuasa 234567 rupenye budak2 lepasan spm ni (yg tak kerja macam aku lah)  bangun pagi sampailah time tidur malam..rutin yg same je..sampai malas nak buat..seru result kuar cepat..tapi cuak jugak..eh apelahh result aku nanti.hemm

haritu lepas habis spm aku ade keje..tp cuma 12 hari je..kerjenye dirahsiakan lah..hihi..pelik kan kerja 12 hari je..bukan aku kene pecat okay..aku yg nak cuti..sebab msetu aku nak ho-ho-holiday dgn family aku..macam2 tempat aku pergi..dari selatan ke oversea..cehhh..pastu sambung g utara pulak..pastu pantai timur pulak..aku rasa kalau sabah sarawak tu boleh bawak kreta mesti dh sampai sana..hahahaha..tak caye ea? okay jap aku tunjuk bukti

bersama kakak kandung tunggal yang tercinta xx





ONLY IN SINGAPORE. HIHIHII


lepastu aku ho-ho-holiday dgn aunt aku pulak kat genting highlands..malaysia je kot..emmm masa malam tidur kat first world genting hotel tu,u know what..aku terkejut gila sebab incik S contact aku balik.huaaaa indahnye dunia..malam tu kita on the phone macaam tak ingat dunia kan..hehe

motif aku nak tunjuk gambar sebenarnye..ok chow






lepas sehari bermalam kat genting ni..kitorang decide pergi shah alam pulak :)


view from Concorde Hotel..


 i-city pulakkkk











Hearts, Wanie Mahadi

♥ Past / Future ♥